21 grudnia 2010

Czy to są przeprosiny?

Hmm... coś mi się zdaje że admini chcą nas przeprosić za ostatnie okropne zmiany. Na pewno dotarło do nich multum wiadomości dotyczących zmian, m.in. limit sprzedaży i chyba mieli tego dość. I dlatego wporwadzili ostatnio troszkę ciekawych zmian? Nie wiem nic nie poteiwrdzam to tylko moje przemyślenia, ale wcześniej tak nie robili. Wprowadzono wybór najlepszych imprez i ponadto można robić zdjecia w swoich apartmanetach!


Myślę, że tu trzeba ich pochwalic bo te zmiany są całkiem dobre. Miejmy nadzieje, że to tylko początek jak nazwałam to tych "przeprosin". Może szykuję coś jeszcze ciekawszego? A co wy myślicie o tych nowych opcjach? Podoba wam się?

6 komentarzy:

  1. Baaaaaardzo, a zwłąszcza o tych zdjęciach w apartamencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fryzury dodali, tzn. przynajmniej parę jest fajnych, dobre i to ;P Nie podoba mi się to, co zmienili w apartamentach, tej zmiany rozmiaru rzeczy. Dla mnie to zbędne i niewygodne, a dla Was? ;)

    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też są niewygodne zmiany w apartamentach

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie fajnie, że dodali nowe fryzury, ale ta zmiana rozmiaru rzeczy w apartamentach tego nie znoszę, strasznie mnie to denerwuje. Dla mnie też jest to zbędne i niewygodne. A co do tych zmian z imprezami to fajnie, że tak zrobili :)


    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają :)
    A szczególnie te zdjęcia w apartamentach które możemy robić <33
    pozdrawiam .

    wero1111

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kumam po oc oceniac imprezy bo na 1 może wejść mniej ludzi a na inną więcej i ta co ma więcej zgasrnie więcej ocen bez sensu
    PaniRipley

    OdpowiedzUsuń