25 grudnia 2010

Doskonały prezent

Na blogu i_am_collector od niedawna gości nagłówek. Szczerze? Fuuujjj! Nie nie chcę obrazić tu Gosi, bo to nie jej robota. Wygląda mi to na robotę w paincie! Szczególnie świadczy o tym prosty, zwykły napis Wesolych Świąt. Jest on za duży w złym miejscu i w ogóle szkoda się wypowiadać. Takie przerobienie nie wymaga żadnego programu oprócz jak już wspomniałam zwykłego Painta. W to w co są ubrane lalki to nie chcę pisać, ponieważ chyba przynudzałabym was wieloma przymiotnikami ;P Zwykłego czarne tło i ohydna czcionka użyta do napisu adresu bloga sprawia, że prezentuje się jeszcze gorzej. A jak tak bliżej się przyjrzeć to przypomina mi to kibicowanie polskiej drużynie. Adres bloga w barwach biało-czerwonych, strój Gosi oraz Magdy. Odbiega od tego Monika ubrana w choinkę ;D Aha i wspomnę jeszcze o zniekształconej twarzy i_am_collector, ponieważ to także rzuca się w oczy.


Co wy myślicie o tym "cudzie"?

EDIT: Suzi napisała, że robiła w Photoshopie, ponieważ posiadam ten program doradzę jej co mogłaby zrobic, aby "polepszyć" ten nagłówek i wtedy wyszedł by naprawdę o niebo lepiej. W photoshopie jest wiele narzedzi do poprawiania zniekształceń, można przyciemnić, przyjaśnić, troszeczkę rozmyć. I to co najbardziej lubię czyli dodatki. Brakuje mi tu brush'eów, może jakaś choinczeka z tyłu oraz poświata za lalkami najlepiej z cieniem ;) I ten napis "Wesołych Świąt" też móglbym być dużo lepszy. Moglaś dodać mu gardient, podobnie jak do lalek poświatę z cieniem troszkę pomniejszyc i dać w innym miejscu. Wtedy by było ładnie ;))

23 komentarze:

  1. Mi się podoba. Wiem że nie jest idealny no ale to jest prezent i prezentu się nie wybiera :) i tak będzie tylko kilka dni..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardziej podoba niż tamten!Ten jest naprawde ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej a dlaczego ty obrazasz kazdego,co?
    ze niby
    I_am_colletor faworyzuje i nieznosi krytyki...Szanuj innych!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama robię nagłówki, ale nagłówek jest staranny i skromny, a wy twarzy Gosi nic nie widzę zniekształconego;) A, że robi w paincie to o niej dobrze świadczy bo nie każdy w tym programie umie wcinać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak się złożyło, że napis tą -jak to powiedziałaś- ohydną czcionką, zrobiłam ja. nagłówek nie jest idealny, to fakt...

    OdpowiedzUsuń
  6. tak się składa, że napis i tło były inne, ale Gosia wolała zwykłe czarne, żeby zmienić tło krytyczka musiała wymazać napis i napisać od nowa(oczywiście nie mam do niej za to żalu), a nagłówek robiłam przy pomocy photoshopa (mogę pokazać dowody ;P), jak komuś nie pasuje to niech się wypcha. To wiadome, że skoro już mój nagłówek pokazał się na jakimś sławnym blogu to bez krytyki się nie obejdzie, ale się tym nie przejmuję
    jak ktoś chce zobaczyć nagłówek w wersji oryginalniej to proszę:
    http://i53.tinypic.com/350v3pv.jpg
    PS dziękuję za te miłe komentarze o nagłówku ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tesh bardzo lubię czytać krytyczki blog i ciekawskastardolla.blogspot.com tamte notki były lepsze niż ta , bez obrazy

    OdpowiedzUsuń
  8. po co założyłaś ten bloog ??

    OdpowiedzUsuń
  9. W paincie litery mają białe tło i nie da się go usunąć.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na : http://stardollovemetamorfozy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. PS a co do tekstu, to nie mogłam znaleźć innego z polskimi znakami ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Po komentarzach Suzi nie trzeba już nic dodawać. Nagłówek jest skromny i tyle. Nie każdy musi od razu robić superpiękne grafiki, przecież nie od tego się zaczyna, chyba się ze mną zgodzicie ;) Pozdrawiam =*

    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest bardzo ładny!Nie wiem co jej się w tym nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. mi isę za bardzo nie podoba ale to już nie mi oceniać
    PaniRipley

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest ŁADNY ! A tak w ogóle CO CI DO TEGO ?! NIC ! To jej sprawa a nie twoja ! po co to tutaj wgl piszesz ?! Żaden Blog tak nie robi ! Stracisz Obserwatorów !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja jestem pewna, że ten nagłówek był robiony w photoshopie.
    przecież w paincie nie da się zrobić gradientowego napisu..
    na pewno dziewczyna włożyła w niego dużo pracy.
    mi się podoba.
    jest skromnie, a to chyba najważniejsze

    pozdrawiam. miss_safe

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się nagłówek b podoba i nie wiem co w nim jest nie tak

    OdpowiedzUsuń
  18. Może i Nagłówek Nie Jest Idealny, Ale Nie Jest Brzydki ! Fakt ! To Prezent A Prezentu Się Nie Wybiera ! Nie Czepiaj Się Każdego ! Na Twoim Blogu Tylko Same Krystyki Widzę : On Jest Brzydki ! On Nie Ma Humoru ! A Ona Jest Drętwa ! Lepsza Nie Jesteś ! I Skoro Masz Photoshopa i Wgl. Umiesz w Nim Wszystko Doskonale Zrobić, To Czemu Sobie Nagłówka Nie Zrobisz . Według Cb To On Napewno Będzie Cudem Świata !

    OdpowiedzUsuń
  19. Nagłówek jest bardzo ładny
    nie rozumiem czemu go większość z was krytykuje
    I nie rozumiem po co wg takie blogi jak ten powstają,bez urazy.
    Tusia_Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  20. ŻAL!! On jest bardzo ładny , a ty się każdego nie czepiaj, bo jak tak piszesz to widać ,że jesteś zazdrosna bo sama nie masz żądnego obrazu ręcznie robionego w nagłówku , tylko "ohydne napisy" takie nudne ,zwykłe, białe!!Jak jeszcze masz coś do powiedzenia związanego z nagłówkiem Gosi to zobaczysz jak ja objade twój blog!!

    OdpowiedzUsuń
  21. OKROPNY!
    ZGADZAM SIĘ Z NIĄ!
    MK masz racje on jest jakiś niedopracowany....
    No ale cóż nie którzy nie potrafią robić nagłówków.
    A i tak wgl to się jej nie czepiajcie bo ona wyraziła swoją opinie na temat tego nagłówka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Do panienki wyżej : No ale cóż niektórzy potrafią tylko krytykować! Dziewczyny, ogarnij się! Ty Gosi do pięt nie dorastasz!

    A ten blog to chyba o Stardoll powstał?! A ty M.K. chyba nie jesteś tu stworzona by pisać krytyki długie ponad twoje możliwości!?

    Chcesz krytykę? To będziesz ją miała!Już ja się o to postaram i jak widzisz niezbyt się boję więc zostawiam tu swój nick więc możesz na mnie kląć ZAPRASZAM! :)

    MissLucy00029

    OdpowiedzUsuń
  23. Bez obrazy ale twój blog jest żałosny to przyznam ze blog krytyczki jest 100 razy lepszy bo śmieszny :} A co ci do tego ty nie piszesz na tym blogu z Gosią więc sie odwal od niej . A Suzi może nie jest aż tak wybitna żeby zrobić taki nagłówek jak inne osoby , ale zrobiło to z chęcią , Gosi się spodobało więc co cię to obchodzi jak on wygląda :) Nagłówek może nie jest The best ale jest jaki jest :)
    KochliwaAda

    OdpowiedzUsuń